932 041 041

No cal enfilar-se a un arbre ni fer d'anxeneta a una colla castellera per a veure amb una mica d'alçada tota la bellesa de la Vall de Núria.

Tant sigui estiu o hivern, aquest indret preciós et sorprendrà i és per això que avui t'ensenyarem els millors miradors per a que puguis gaudir-la. Prepara un foli i pren nota!

1. Mirador de l'Alberg

L'alberg Pic de l'Àliga és un dels albergs d'alta muntanya amb major capacitat, 169 places. Podem accedir-hi amb el telecabina que hi ha a peu de pistes que ens deixa just a l'alberg. Caldrà creuar l'alberg per a contemplar la majestuosa vall de Núria per on puja el cremallera.

Foto extreta de @corriolsdellum

2. Mirador del Bosc de la Verge

Baixant del mirador cap a la dreta trobarem aquest mirador amagat entre boscos. Quan arribeu aquí podreu tenir una imatge de totes les pistes a l'hivern amb el santuari i el llac. Si estem molt atents podrem veure al fons algun isard o mufló!

3. Mirador del Viacrucis

Aquest cop, baixant de l'alberg a ma esquerra podrem trobar el camí del Viacrucis que per Setmana Santa es fa tant famós. Just aquí trobem un altre mirador amb unes vistes peculiars, ja que podrem veure des de la Vall de Núria mirant a Queralbs, fins a donar-nos totalment la volta acabant al Santuari.

4. Mirador del Llac

El més accesible de tots i des d'on podràs fotografiar el santuari amb el reflex de l'aigua del llac. Espera't a que no bufi gaire fort el vent i veuràs un mirall natural ben peculiar. Per arribar-hi cal creuar el llac per ma esquerra venint del Santuari.

5. Mirador de la Creu d'en Riba

El més famós de tots, sembla que algú volgués que aquest mirador fos allà ja que una roca gegant s'alça deixant el santuari al bellmig de la nostra mirada. Aquí podrem trobar uns panells informatius amb tota la informació del medi natural i geogràfic que us interessi. Les aus, els cims, les plantes i molt més podrem trobar aquí adalt mentres fem un mos contemplant aquetes vistes.

Baixant trobarem el banc dels enamorats. Un banc de fusta on podreu seure a veure tots els excursionistes passar i xerrar amb ells, potser si teniu sort enxampeu a alguna excursió amb cavalls que es fan entorn a la Vall.

6. Mirador del Canal

Des d'aquest mirador que podreu pujar on hi ha la granja, adalt de tot  podreu veure el santuri des de l'unic lloc on es veuen tots els miradors! Es una pujada lleugera i molt agradable.

7. Mirador del Trampoli

Ens trobem darrera de la cabana dels pastors, on a part de prendre una beguda o fer un aperitiu, podrem pujar al mirador que es veu de pedra. Des d'aquí podem veure la entrada de la vall acabant amb el mirador de la creu de'n Riba.

8. Mirador de la Vall de Noucreus

Ens en falta un! Aquest l'aconseguirem enfilant-nos a la Vall de Noucreus per veure la Vall per on baixen moltíssims esquiadors a l'hivern.

Aquí us deixem amb el Mapa de tots els miradors que hem descrit. Esperem que els facis tots i que gaudeixis molt d'aquest tresor que tenim!

Descarrega't el mapa AQUÍ

Maig 13, 2019
FGCAltres webs d'FGC Turisme
Top
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.