932 041 041

Els becaris de Social Media visiten La Molina

Pels que ho sàpiguen, part de l'equip Social Media treballa a les oficines de Barcelona del Grup FGC.

Els nostres becaris, Berta i Dani han estat treballant dur per ajudar a donar vida i omplir de contingut interessant la web i els perfils socials de La Molina. Però resulta que... No havien estat mai a La Molina!

Vam decidir posar remei a la situació organitzant un cap de setmana a La Molina perquè poguessin gaudir de les activitats estrella de la Molina a l'estiu i poguessin posar-se en la vostra pell.

El pla era inmillorable:

Dia 1: Fer descens a La Molina Bike Park i pujar amb el telecabina fins al Refugi Niu de l'Àliga, on passaríem la nit.
Dia 2: Baixar amb el telecabina fins a les oficines i anar al Parc d'aventura als Arbres, tirar-nos pel Tubbing i acabar la jornada a la piscina.
Sona bé, oi? Bé, doncs anem a per la crònica de la nostra visita, que acabarà amb un becari per terra i una altra penjada dels arbres.

Vols acompanyar Dani i Berta en la seva aventura? Posem rumb a La Molina!

Dia 1: El becari es dóna una bona pinya a La Molina Bike Park

Sortim de Barcelona al migdia, i en unes 2h ja estàvem a la Molina, a punt per posar-nos les proteccions de descens.

L'Arnau, el Bike Patrol encarregat del lloguer de material va equipar al nostre becari Dani fins a les celles perquè fes la primera baixada de la seva vida en un Bike Park.

En Dani va pujar decidit al telecadira fins a Cap de Comella, la nova zona de La Molina Bike Park. Per als primerencs es recomana començar per circuits fàcils i amb menys pendent, així que des del mateix telecadira vam accedir a la pista blava Moli, per seguir després per la Bosc, que és verd.

Va ser genial! En Ricard, biker i responsable del grup, ens va donar diversos consells per gaudir al màxim de la baixada sense caure: fer contrapesos amb la bici a les corbes, no anar sentat a la bicicleta per tenir un millor control del mànec de la bicicleta...

Un dels millors consells que podríem donar-vos després de la nostra experiència és que seguiu el camí del circuit, si decidiu anar per la gespa pot ser que us passi això:

Però, què és l'aprenentatge sense les caigudes? ;)

Va ser un miracle que es gravés la caiguda i també que no es fes ni una rascada, sort que anava ben equipat!

Un cop a baix, vam tornar els equips i vam agafar el telecabina, que puja per la zona de tosa, a uns 20 minuts caminant fins al refugi Niu de l'Àliga.

El refugi està situat a 2.537m d'alçada, al cim de la Tosa d'Alp. Es tracta del refugi guardat més alt del Pirineu, des del qual es pot gaudir d'unes vistes immillorables de la vall de la Cerdanya, el Ripollès i el Berguedà.

Quan vam arribar allà, vam aprofitar per prendre alguna cosa a la terrassa i dutxar-nos abans del sopar. I quin sopar!

L'atenció i servei dels guardes del refugi va ser més que bona, i un no s'imagina rebre aquests plats gourmet a un refugi d'alta muntanya: tàrtar de salmó, embotit, lasanya, sopa casolana... Fins i tot tenien opcions per a la nostra becària intolerant al gluten i per a la social media vegetariana (cal avisar amb antelació si teniu alguna al·lèrgia o dieta especial). Quin parell...

Sopar al Niu de l'Àliga - La Molina
El millor de l'experiència al Niu de l'Àliga va ser sens dubte el capvespre i la sortida del sol, que lluïen uns colors i una pau difícils de trobar en altres llocs...

Posta de sol al Niu de l'Àliga, La MolinaSortida del sol al Niu de l'Àliga - La Molina

Dia 2: El parc d'aventura als arbres és per a valents

Telecabina La Molina

Després de la preciosa sortida del sol, vam agafar el telecabina de tornada per baixar fins a les oficines i fer-nos amb el forfet Non Stop La Molina, que et permet gaudir d'un munt d'activitats per només 27 €: Bike Park, piscina, accés al telecadira i al telecabina, activitats al llac, accés al gimnàs, voley i molt més!

Feia calor, així que vam decidir començar per un passeig en barca de pedals. Quin relax!

Zona del Llac La Molina

A la mateixa zona lúdica del llac vam poder jugar a volley i fer una passejada fins al parc d'aventura als arbres.

El parc d'aventura als arbres compta amb tirolines, ponts tibetans, ponts penjants, salts de Tarzan, entre d'altres. Aquest circuit permet fer diversos circuits de nivells diferents, els quals són aptes per a tots els públics des de 4 anys. Nosaltres ens vam decantar per començar en el circuit blau, que es fa en una hora aproximadament i està a una alçada de 1,20 metres. El següent nivell és fer també el circuit vermell, que està a 1,40 metres d'alçada.

Després vestir-nos amb els arnesos, el nostre monitor ens va fer un breu tutorial de seguretat amb les cordes, perquè estiguessim assegurats durant tot el circuit.

Tot anava bé fins que vam acabar el circuit i ens vam adonar de que ens faltava Berta, la nostra becària intrèpida d'Oliana. Mirem cap amunt i allà estava, ben subjecta a les cordes i avançant a pas de tortuga pel pont penjant.

Parc d'Aventura als Arbres La Molina

Amb les cames tremoloses pel vertigen, a poc a poc va aconseguir arribar al repte final: la tirolina. El seu primer impuls va ser demanar una escala, però finalment va decidir que l'acabaria ella sola. Després d'un "cul per endavant cul per darrere" i 10 minuts d'incertesa va fer el salt i va volar fins a la xarxa de seguretat.

Només cal veure aquest somriure per veure que en realitat s'ho va passar genial!

Tirolina Parc d'Aventura als Arbres, La Molina

Per baixar una mica el nivell d'adrenalina ens dirigim al Tubbing, que també està inclòs en el forfet Non Stop. No cal ser un nen per passar-ho bé!

Tubbing La Molina

Famolencs per tota l'activitat, vam anar a dinar al Restaurant El Bosc, al costat mateix de la piscina. Després un bon dinar, vam decidir acabar el dia com llangardaixos tombats al sol a la gespa de la piscina. Ideal!

Piscina de La Molina

Què us ha semblat la nostra experiència? Ens encantaria llegir els vostres comentaris i recomanacions de les vostres activitats preferides a La Molina :)

Agost 24, 2017
FGCAltres webs d'FGC Turisme
Top
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.