932 041 041

Actualitat 

Notícies

Sobre la resolució de la garantia de compensació de saldos associada als abonaments de temporada 2020-2021 a les estacions de muntanya d’FGC Turisme

Informació actualitzada el 13 d'abril
Compartir aquest esdeveniment
Tags: política de compensació, forfets de temporada estacions FGC Turisme

FGC Turisme compensarà l’import de l’abonament de temporada en forma de saldo bescanviable per a la compra de l’abonament de temporada 2021-2022 a aquelles persones que no l’hagin amortitzat

 

El saldo a compensar es calcularà a partir dels dies d’utilització reals de cada tipus d’abonament de temporada envers els dies estimats d’amortització per cadascun dels productes i variants. 

 

Conscients de les restriccions que ha viscut el país a causa de la pandèmia de la Covid-19 i de la dificultat de gaudir dels productes contractats durant la temporada 2020-2021, FGC Turisme adapta la seva política de compensació tot i haver acomplert el llindar establert inicialment de 90 dies d’obertura de les estacions.  

 

· Qui té dret a aquesta compensació? 

Totes les persones que disposin d’un abonament de temporada vàlid a qualsevol de les estacions d’FGC Turisme: La Molina, Vall de Núria, Vallter 2000,  Espot, Port Ainé i Boí Taüll.  

 

També totes aquelles persones que disposin d'un abonament de temporada conjunt La Molina+Masella, adquirit a la botiga de La Molina.

 

Les persones que disposin d’abonaments per a professionals així com tipologies d’abonaments subjectes a determinats acords o convenis no podran acollir-se a aquesta compensació. 

 

· Què es compensarà? 

El valor associat als dies d’esquí que no hagin pogut gaudir durant la temporada d’hivern 2020-2021. Els dies a compensar són el resultat de restar, als dies de referència per a l’amortització dels  abonaments, els dies d’ús reals efectuats.  

 

El quadre de referència de dies d’amortització per a cada tipus d’abonament de temporada es pot consultar a la taula inclosa a les Condicions generals dels abonaments o forfets de temporada (pàgina 5). 

 

· Com es compensarà? 

Es compensarà mitjançant l’enviament d’un codi promocional únic i individualitzat associat a cada abonament no amortitzat amb saldo bescanviable per a la compra d’un abonament de temporada 2021-2022 a la mateixa estació. 

 

Les persones que disposin d'un abonament de temporada per al domini conjunt La Molina+Masella, hauran d'utilitzar el saldo bescanviable per a la compra d'un abonament de temporada 2021-2022 també per al domini conjunt. 

 

· Com s’ha de tramitar? 

No serà necessari realitzar cap tràmit. 

 

Les persones que es puguin beneficiar d’aquesta compensació rebran un correu electrònic durant la segona quinzena del mes d’abril on se’ls farà arribar el codi promocional i se’ls comunicarà tant el saldo que se’ls compensarà com els dies consumits durant aquesta temporada. 

 

 

En cas de dubtes en relació amb el saldo compensable calculat o el procediment de bescanvi, caldrà que contactin amb l’estació corresponent: 

 

- La Molina: [email protected] / 972 892 031 

- Vall de Núria: [email protected] / 972 732 006 

- Vallter 2000: [email protected]lter2000.cat / 972 136 057 

- Espot[email protected] / 973 621 199 

- Port Ainé[email protected] / 973 621 199 

- Boí Taüll: [email protected] / 973 297 085 

Sobre la resolució de la garantia de compensació de saldos associada als abonaments de temporada 2020-2021 a les estacions de muntanya d’FGC Turisme
FGCAltres webs d'FGC Turisme
Top
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.