FGC Turisme compensarà l’import de l’abonament de temporada en forma de saldo bescanviable per a la compra de l’abonament de temporada 2021-2022 a tothom qui no el va poder amortitzar
Com ja es va anunciar un cop acabada la temporada d’hivern 2020-2021, FGC Turisme va adaptar la seva política de compensació a causa de la pandèmia de la Covid-19, tot i haver acomplert el llindar establert inicialment de 90 dies d’obertura de les estacions.
Per aquest motiu, es compensarà l’import de l’abonament de temporada en forma de saldo bescanviable per a aquesta temporada 2021-2022 a aquelles persones que no el van poder amortitzar.
El saldo a compensar es calcula a partir dels dies d’utilització reals de cada tipus d’abonament de temporada respecte als dies estimats d’amortització per cadascun dels productes i variants.
- Qui té dret a aquesta compensació?
Totes les persones que disposin d’un abonament de temporada 20-21 vàlid a qualsevol de les estacions d’FGC Turisme: La Molina, Vall de Núria, Vallter, Espot, Port Ainé i Boí Taüll.
També totes aquelles persones que disposin d'un abonament de temporada conjunt La Molina+Masella, adquirit a la botiga de La Molina.
Les persones que disposin d’abonaments per a professionals així com tipologies d’abonaments subjectes a determinats acords o convenis no podran acollir-se a aquesta compensació.
- Què es compensarà?
El valor associat als dies d’esquí que no es van poder gaudir durant la temporada d’hivern 2020-2021. Els dies a compensar són el resultat de restar, als dies de referència per a l’amortització dels abonaments, els dies d’ús reals efectuats.
El quadre de referència de dies d’amortització per a cada tipus d’abonament de temporada es pot consultar a la taula inclosa a les Condicions generals dels abonaments o forfets de temporada (pàgina 5).
- Com es compensarà?
Es compensarà mitjançant l’enviament d’un codi promocional únic i individualitzat associat a cada abonament no amortitzat amb saldo bescanviable per a la compra d’un abonament de temporada 2021-2022 a la mateixa estació. Aquest codi s’enviarà per correu electrònic a totes les persones que disposin de saldo a compensar durant la segona quinzena d’octubre.
- Com s’ha de tramitar?
Només caldrà utilitzar el codi promocional a mode de descompte, aplicable a la cistella de compra, per a l’adquisició de l’abonament de temporada 2021-2022 a la botiga online de l’estació on el va adquirir la temporada passada.
En cas de dubtes en relació amb el saldo compensable calculat o el procediment de bescanvi, caldrà que contactin amb l’estació corresponent:
- La Molina: [email protected] / 972 892 031
- Vall de Núria: [email protected] / 972 732 006
- Vallter 2000: [email protected] / 972 136 057
- Espot: [email protected] / 973 621 199
- Port Ainé: [email protected] / 973 621 199
- Boí Taüll: [email protected] / 973 297 085