932 041 041

Actualitat 

Notícies

Recordatori sobre la compensació de saldo a les persones usuàries que no van poder amortitzar el forfet de temporada 2020-2021

Compartir aquest esdeveniment
Tags: forfets temporada 20-21, forfets temporada FGC

FGC Turisme compensarà l’import de l’abonament de temporada en forma de saldo bescanviable per a la compra de l’abonament de temporada 2021-2022 a tothom qui no el va poder amortitzar 

Com ja es va anunciar un cop acabada la temporada d’hivern 2020-2021, FGC Turisme va adaptar la seva política de compensació a causa de la pandèmia de la Covid-19, tot i haver acomplert el llindar establert inicialment de 90 dies d’obertura de les estacions.  

 

Per aquest motiu, es compensarà l’import de l’abonament de temporada en forma de saldo bescanviable per a aquesta temporada 2021-2022 a aquelles persones que no el van poder amortitzar.  

 

El saldo a compensar es calcula a partir dels dies d’utilització reals de cada tipus d’abonament de temporada respecte als dies estimats d’amortització per cadascun dels productes i variants.  

 
- Qui té dret a aquesta compensació?

Totes les persones que disposin d’un abonament de temporada 20-21 vàlid a qualsevol de les estacions d’FGC Turisme: La Molina, Vall de Núria, Vallter, Espot, Port Ainé i Boí Taüll.   

 

També totes aquelles persones que disposin d'un abonament de temporada conjunt La Molina+Masella, adquirit a la botiga de La Molina.

 

Les persones que disposin d’abonaments per a professionals així com tipologies d’abonaments subjectes a determinats acords o convenis no podran acollir-se a aquesta compensació.

- Què es compensarà?

El valor associat als dies d’esquí que no es van poder gaudir durant la temporada d’hivern 2020-2021. Els dies a compensar són el resultat de restar, als dies de referència per a l’amortització dels abonaments, els dies d’ús reals efectuats.   

 

El quadre de referència de dies d’amortització per a cada tipus d’abonament de temporada es pot consultar a la taula inclosa a les  Condicions generals dels abonaments o forfets de temporada (pàgina 5).  

 

 - Com es compensarà?

Es compensarà mitjançant l’enviament d’un codi promocional únic i individualitzat associat a cada abonament no amortitzat amb saldo bescanviable per a la compra d’un abonament de temporada 2021-2022 a la mateixa estació. Aquest codi s’enviarà per correu electrònic a totes les persones que disposin de saldo a compensar durant la segona quinzena d’octubre.

 

- Com s’ha de tramitar?

Només caldrà utilitzar el codi promocional a mode de descompte, aplicable a la cistella de compra, per a l’adquisició de l’abonament de temporada 2021-2022 a la botiga online de l’estació on el va adquirir la temporada passada.  

 

En cas de dubtes en relació amb el saldo compensable calculat o el procediment de bescanvi, caldrà que contactin amb l’estació corresponent:  

 

- La Molina:[email protected] / 972 892 031  

- Vall de Núria:[email protected] / 972 732 006  

- Vallter 2000:[email protected] / 972 136 057  

- Espot: [email protected] / 973 621 199  

- Port Ainé: [email protected] / 973 621 199  

- Boí Taüll:[email protected] / 973 297 085  

Recordatori sobre la compensació de saldo a les persones usuàries que no van poder amortitzar el forfet de temporada 2020-2021
FGCAltres webs d'FGC Turisme
Top
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.