Espot i Port Ainé obriran de manera progressiva a partir del 14 de desembre, aplicant les mesures necessàries per evitar cues i aglomeracions.
Només es podrà accedir amb la compra online prèvia del forfet a través de la botiga online d'Espot Esquí o la botiga online de Port Ainé i l'estació tindrà la seva capacitat limitada.
Les persones usuàries que puguin ser beneficiàries de tarifes reduïdes aplicables a famílies nombroses i persones amb diversitat funcional, podran anar directament als punts de venda físics de les estacions de muntanya d’FGC a fer la compra dels seus bitllets o forfets.
Les estacions de muntanya de Port Ainé i Espot Esquí obriran el dilluns 14 de desembre les seves instal·lacions amb:
ESPOT ESQUÍ
PORT AINE
A partir de l'obertura, l'equip d'explotació treballarà en l'acondicionament de la resta del domini gràcies a les recents nevades caigudes a l'estació.
Les estacions obriran de 9 a 17hrs amb tarifa plena
El centre de lloguer de material de Port Ainé estarà obert per a les persones usuàries que disposin de forfet i, per tant, puguin accedir a l'estació.
En quant a activitats, els parcs lúdics de les estacions estaran tancats així com Snowpark
Les escoles d'esquí i snowboard estaran operatives per a les persones que tinguin reserva prèvia
Respecte als itineraris de muntanya i fora pistes, a Espot hi haurà 3 itineraris oberts i a Port Ainé 1
Per a comprar el vostre forfet diari o de temporada, caldrà que accediu a la Botiga Online de Port Ainé o d'Espot
Per a consultar l'estat de pistes i remuntadors actualitzat, consulteu l'Infoneu de les estacions