932 041 041

Actualitat 

Notícies

Mesures contra la Covid-19 aplicades a Boí Taüll

Informació actualitzada el 18 de desembre
Compartir aquest esdeveniment
Tags: Boí Taüll, Covid-19, mesures Covid-19, mesures Covid-19 Boí Taüll

L’estació de Boí Taüll ha aplicat un conjunt de mesures i actuacions per fer front a la crisi sanitària derivada de la Covid-19 i reduir el risc de contagi.

 

 

D’entre les quals destaquen les restriccions a l’aforament, el control d’accessos i el redisseny i la senyalització de les cues d’espera als diferents punts de l’estació.

 

Control d’accessos i restriccions a l’aforament

 

S'apliquen restriccions a l'aforament a les estacions per evitar el risc de contagi i minimitzar les aglomeracions i cues. Per això, serà obligatori comprar el forfet a través de la botiga online abans de la visita a l'estació, doncs a partir de l'aplicatiu es gestionaran els contingents de places diàries disponibles. Temporalment, el catàleg de productes disponible estarà restringit i no seran d'aplicació les promocions ni descomptes. Només podran accedir a l’estació les persones que han fet una compra online per a aquell dia, i comptin amb el comprovant de compra, i les persones que disposin de forfet de temporada.

 

Redisseny i senyalització de les cues d’espera

 

- Remuntadors mecànics. Per la naturalesa de l’estació i el número de remuntadors dels quals disposa, no es fan cues ni en dies de màxima afluència, fet que en facilita la seva gestió en la situació actual.

 

- Punt d’informació. S’ha limitat l’aforament a 6 persones, s’han senyalitzat les distàncies de seguretat i s’han marcat les entrades i sortides. A més, hi ha tòtems i cartells informatius així com gel hidroalcohòlic.

 

- Punt de venda (taquilles). Hi ha cordons que delimiten els traçats d’entrada i sortida i les distàncies de seguretat estan marcades al terra en color groc per evitar que la gent es creui.

 

- Centre de lloguer de material. S’ha establert un traçat d’entrada i sortida amb distància de seguretat i, com a novetat, no es realitza cap tipus de servei de lloguer de material sense cita prèvia. La cita prèvia està disponible a través del web, limitada a 25 reserves/hora, i el propi servei de lloguer és un circuit.

 

- Restauració. Els serveis de restauració principals compten amb circuits d’entrada i sortida per evitar que la gent es creuï (porta d’entrada i porta de sortida). Boí Taüll oferirà un nou servei Click&Go mitjançant el qual els usuaris podran fer les comandes a través de l’app mòbil, pagar-les i rebre un SMS per anar-les a recollir. Hi haurà codis QR a la zona de restauració per realitzar la comanda. A més, s’ha duplicat la superfície de terrassa per evitar aglomeracions passant d’una barra exterior a tres (terrassa Isard, Burger Van i Cafeteria Font Ginebrell). Totes tres barres disposen de serveis d’autocomanda on el client fa la comanda i pot recollir-la.

 

A partir del dilluns 21/12, i atenent a les noves mesures d'aplicació als punts de restauració, es comunicarà l'actualització sobre els serveis de restauració operatius a les estacions.

 

 

Podeu consultar les mesures transversals aplicades a les estacions d’FGC en aquest enllaç.

Mesures contra la Covid-19 aplicades a Boí Taüll
FGCAltres webs d'FGC Turisme
Top
x
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.