El nou model de càmera panoràmica ofereix vistes de 360º
FGC aposta per la digitalització de les estacions de muntanya que gestiona i ho fa incorporant elements d’informació digital com les noves webcams.
La Molina, Vall de Núria, Vallter 2000, Espot i Port Ainé comptaran aquesta temporada amb un nou model de càmera panoràmica amb vistes de 360º. Un servei que permet veure, en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, l’estat de les pistes i la meteorologia a l’estació.
Poder observar l’evolució dels gruixos d’una nevada o el temps que fa a la muntanya és, a dia d’avui, un dels punts clau de la informació que els usuaris de les estacions d’esquí i muntanya volen tenir disponible de manera ràpida, senzilla i usable.
Situació de les noves càmeres 360º
Les noves càmeres s’han ubicat en punts estratègics dels dominis esquiables amb una bona visibilitat a la major part de la superfície de l’estació.
- La Molina: cota 1700m - Base del Telecabina Cap de Comella
- Vall de Núria: cota 1964m - Sortida del túnel del Cremallera (Santuari de Núria)
- Vallter 2000: cota 2150m - Pla de Morens
- Espot: cota 2000m - Edifici de serveis
- Port Ainé: cota 2100m - Sector dels clots
Podeu accedir a les imatges de les webcams a través dels enllaços següents:
https://www.lamolina.cat/webcams/
https://www.valldenuria.cat/webcams/
https://www.vallter2000.cat/webcams/