Un total de 63 màquines de recollida i venda de forfets i bitllets entre les 6 estacions d’FGC Turisme que afavoreix la comoditat de les persones visitants
La transformació digital que Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) està aplicant a totes les estacions de muntanya té com a objectiu principal oferir un millor servei i en aquest àmbit s’ha traduït en la instal·lació de noves 8 noves màquines de venda i recollida de forfets i bitllets als punts d’accés a les estacions. Els principals efectes són que les persones usuàries evitaran cues d’espera, i tindran més fàcil i directe l’accés a pistes.
Aquesta ampliació de màquines suma un total de fins a 63 màquines entre les 6 estacions d’FGC Turisme. Concretament es disposa de 33 màquines de recollida de forfets i bitllets, 25 quioscos de venda automàtica i 5 pantalles d'assistència a la venta.
A més, les estacions d’FGC han incorporat cobertura wifi oberta a tot el domini esquiable. D'aquesta manera totes les persones usuàries que estiguin gaudint d’un dia d’esquí o snowboard podran consultar internet amb seus dispositius mòbils des de qualsevol punt de l’estació.
En aquesta línia, Ferrocarrils segueix treballant en el projecte “Taquilla 0” a través del suport de la targeta PiriNeu365, que permet comprar i recarregar tots els productes que es venen a les botigues online de les sis estacions de muntanya d’FGC (forfets de temporada, forfets de dia, bitllets de telecabina, bitllets de cremallera, etc.).