Comunicat de condol pel decés d'en Lluís Breitfuss

Ahir a la tarda ens va deixar el nostre amic i company Lluís Breitfuss. Vinculat a FGC Turisme des de l'any 2004, on liderava l'organització d'esdeveniments i competicions esportives, va ser un gran amant de l'esport, de l'esquí, de la competició, dels seus amics i companys, de la seva família i de la vida. Ja des de petit, i seguint l'herència del seu pare Hans, passava el dies entrenant a La Molina i de més gran va esdevenir entrenador i referent de centenars de nens de diferents racons del món, a qui feia venir a aprendre l'esquí a l'estació ceretana.

En Lluís va ser capdavanter allà on es va involucrar. Bona mostra en van ser la primera Copa del Món d’Esquí Alpí que es va celebrar als Pirineus l'any 2008, que ell va liderar, com va fer amb els primers campionats del Món d'Snow l'any 2011 o els primers Campionats del Món de Paraski el 2013. Tots ells celebrats a la seva estimada La Molina.

Des d'aleshores, totes les curses nacionals i internacionals van ser impulsades per ell. Com al gran pioner que era, va apostar fortament per les competicions d'estiu i hivern, va ser precursor del Bikepark de La Molina, va organitzar les curses que s'esdevenen quan a les muntanyes ja no hi ha neu. Perquè en Lluís era un gran amant de l'esport, un apassionat de la natura, de la muntanya, de l'esquí. I un lluitador, demostrant un gran valor i una gran enteresa fins a l'últim dels seus dies.

Des de Ferrocarrils de la Generalitat donem el nostre condol a la Juliette, al Hans i al Thomas, i acompanyem en el sentiment a tots aquells que l'estimem i que sempre en guardarem un gran record. Descansa en pau, Lluís.

Comunicat de condol pel decés d'en Lluís Breitfuss
FGCAltres webs d'FGC Turisme
Les meves reserves
Introdueixi el número de localitzador i l'email per consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.