Amb motiu dels Campionats Europeus d’Esquí de Muntanya, dissabte 12 i diumenge 13 de febrer, Boí Taüll convida a veure aquest gran esdeveniment amb el forfet de dia a preu més baix
L’estació de muntanya de Boí Taüll acull els Campionats Europeus d’Esquí de Muntanya, del 8 al 13 de febrero i, per celebrar-ho, totes les persones visitants podran gaudir d’una tarifa especial en el forfet de dia per al cap de setmana del 12 i 13 de febrer, que ja està disponible a la botiga online de Boí Taüll. Amb tot, aquelles persones que ja disposin de forfet, se'ls recomana que se'l guardin per a un altre dia.
El preu reduït del forfet serà:
• Adults: 27,50 €
• Joves: 23,00 €
• Infants: 20,50 €
• Menors: 5,00 €
Durant el cap de setmana, hi haurà afectacions parcials a l’obertura de pistes i instal·lacions. Dissabte 12; el Teleesquí Puigfacó i el Telecadira Roies estaran fora de servei amb motiu de la competició, fins a les 13:00 h. Diumenge 13; la pista Vaques romandrà tancada fins al migdia tot i que, el Telecadira Vaques estarà obert i es podrà baixar per pistes alternatives (Boardercross i Eslàlom).
Des de Boí Taüll s’anima a tothom a viure en primera persona l’espectacle dels Campionats d’Europa d'Esquí de Muntanya, que acull els millors esportistes europeus d'aquesta disciplina.
COMPRA EL TEU FORFET A PREU REDUÏT AQUÍ
Segueix el dia a dia de la competició aquí
Per a més informació, consulteu el següent enllaç