Atenent a la pròrroga del confinament municipal i de les restriccions anunciades, avui dia 14 de gener, pel Govern de la Generalitat i el Procicat, l'estació de La Molina es mantindrà oberta per a la pràctica d'esports d'hivern a les persones que es trobin al municipi.
L’estació de La Molina segueix oberta al públic des del 7 de gener de 2021, dia en que es va aplicar el confinament municipal a tot Catalunya.
Informació sobre l’estat d’obertura:
Horari 9 a 15h
Recordem que la compra de forfets s'ha de fer online.
Les persones que hagin adquirit forfets amb data d'utilització a partir del dia 7 de gener i que no en puguin gaudir degut a les restriccions a la mobilitat, caldrà que es posin en contacte amb el departament d'atenció al client de l'estació per a la gestió de la cancel·lació de les seves reserves: [email protected] - 972 89 20 31