Sortides amb màquines trepitjaneus i amb raquetes de neu guiades
Després d'un hivern amb molta bonança meteorològica i una Vall de Núria que a finals de març presentava un aspecte primaveral i amb l'estació d'esquí tancada; la previsió era d'activar el "mode estiu" a l'estació de cara a la Setmana Santa, però un episodi de nevades que va deixar vora 40cm de neu nova a principis d'abril ha canviat el paisatge i l'oferta d'activitats per aquests dies de vacances.
A banda de les celebracions litúrgiques habituals per aquestes dates al Santuari, Vall de Núria us proposa una darrera oportunitat per a gaudir d'activitats hivernals aquests dies.
El Parc Lúdic d'hivern serà l'estrella com és habitual. El públic més familiar podrà gaudir a fons amb les pistes de trineus, els tubbys i els altres jocs d'aquest recinte. Pels més menuts, el Cau de la Marmota (ludoteca infantil) funcionarà a ple rendiment durant els dies de Setmana Santa
Complementant les activitats habituals que es poden fer a la Vall (Visites guiades a la Vall, Centre d'interpretació, senderisme per la ruta dels miradors o de les Creus, Alpinisme i Esquí de muntanya), us oferim les següents activitats:
També, com és habitual, hi ha un ampli programa d'activitats programades pels clients allotjats a l'Hotel i Apartaments Vall de Núria amb l'objectiu de que les tardes siguin igual de divertides que els dies
Per a més informació, truqueu a l'oficina d'informació de la Vall de Núria al 972 73 20 20 o bé envieu-hi un correu electrònic [email protected]