L’estació estarà present a la Fira de Mostres de Girona del 28 d’octubre a l’1 de novembre i a la Fira del Cavall de Puigcerdà els dies 6 i 7 de novembre.
La Molina obrirà les oficines durant el pont de novembre perquè les persones que ho desitgin puguin comprar forfets i productes per a la temporada d'hivern 2021 - 2022
La Molina estarà present a les fires del territori que es duran a terme aquesta tardor, amb l’objectiu de promocionar els esports d’hivern i l’àmplia oferta de productes, serveis i activitats de l’estació. Del 28 d’octubre a l’1 de novembre estarà a la Fira de Mostres de Girona, i els dies 6 i 7 de novembre estarà a la Fira del Cavall de Puigcerdà.
Està previst que La Molina comenci la temporada 2021-2022 el proper 27 de novembre. Tot i això, i per anar escalfant motors, l’estació obrirà les seves portes en horari especial durant el pont de novembre perquè les persones usuàries que ho desitgin puguin adquirir ja els seus forfets:
HORARIS LA MOLINA - PONT DE NOVEMBRE:
• Dissabte 30 d’octubre: De 10.00 a 17.00 h
• Diumenge 31 d’octubre: De 10.00 a 14.00 h
• Dilluns 1 de novembre: De 10.00 a 14.00 h
Forfets en promoció fins al 28 de novembre
Ja estan a la venda els forfets de temporada de La Molina, que es poden adquirir a un preu promocional fins al 28 de novembre. A més, les persones usuàries gaudiran d’una àmplia selecció d’avantatges i promocions així com de descomptes fins al 20%. Informació i compra de forfets el següent enllaç.
S’han instal·lat màquines de venda i de recollida de forfets: una nova realitat que implicarà menys temps d’espera per part de les persones visitants, el reaprofitament del suport recarregable PiriNeu365 estrenat la temporada passada i la reducció de paper.
La targeta PiriNeu365 permet comprar i recarregar tots els productes que es venen a les botigues online de les estacions de muntanya d’FGC i al Cremallera de Núria els 365 dies de l’any (forfets de temporada, forfets de dia, bitllets de telecabina, bitllets de Cremallera). Es pot adquirir online per només 2 € i, enguany, com a novetat, també s’hi podran carregar els forfets del domini conjunt Alp2500 (La Molina + Masella).